سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو ویدئو

آموزش سئو ویدئو بهمراه 10 ویدئو آموزشی رایگان

آموزش ویدئویی سئو ویدئو

 نتیجه تصویری برای ?seo video?‏

 

پیش از این 2 پست با عنوان های چرا سئو ویدئو مهم است؟ | 17 نکته مهم در مورد سئو ویدئو و چگونه ویدئو را سئو کنیم؟ | آموزش سئو کردن ویدئو در 8 مرحله  براتون به اشتراک گذاشته بودم و در مورد اهمیت سئو و نکاتی که برای بهینه سازی ویدئو باید رعایت شوند تا ویدئو ما رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرد را گفته بودم و همچنین آموزشی در مورد نحوه سئو کردن فیلم ها را آموزش دادیم.
در این پست با استفاده از 10 ویدئو آموزشی بصورت رایگان سئو ویدئو را آموزش میدهیم
در ابتدا ویدئو کوتاهی در مورد معرفی دقیق سئو میبینید که بصورت کامل عبارت سئو را بهتون توضیح میدهد.

سئو چیست؟ معرفی دقیق اصطلاح سئو

 

 

 

سئو یعنی کسب رتبه مناسب در کلید واژه های مشخص

در این ویدئو به معرفی کامل اصطلاح سئو پرداخته ایم و توضیحات مقدماتی و آموزش بسیار ساده سئو را برای آشنایی با عبارت سئو خدمتتان ارائه داده ایم.

همچنین میتوانید برای خواندن بیشتر در این زمینه از این مطلب استفاده کنید.

 

فیلم آموزش سئو در 3 دقیقه

   

 

فیلم کوتاه آموزش سئو و بهینه سازی سایت در سه دقیقه توسط لابراسئو . ما در این ویدئو یا همان فیلم آموزش سئو سعی کردیم در 3 دقیقه توضیحات مختصری در مورد سئو و بهینه سازی سایت ارائه دهیم. لابراسئو مرجع تخصصی سئو دوره های حرفه ای آموزش سئو نیز برگزار می کند که برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید .

 

آموزش سئو در سه دقیقه 

 

 

 

کلیپ آموزشی سئو در سه دقیقه توسط تیم دیجیتال مارکتینگ بِستراه ترجمه و زیر نویس شده است. این کلیپ به زبان انگلیسی میباشد و در مورد سئو توضیحاتی داده شده است. سایت بست راه آموزش های بیشتری در این حوزه دارد و خودشون هم مجری پروژه هایی در این زمینه هستند.

 

سئو و بهینه سازی ویدئو  - ماسیمو بورجیو

 

 

 

در دنیایی که مردم فرصت زیادی ندارند و مخاطبان همه چیز را آماده و آسان می خواهند که در دسترسشان قرار بگیرد یک ویدئو خوب و مناسب راه حل شماست. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که مطلب طولانی ای را از اول تا آخر مطالعه کند. شما می توانید کل پیغام خود را در یک ویدئو جذاب به مخاطبین خود انتقال دهید و همچنین از یک ویدئو خوب می توانید سال ها استفاده کنید. ماسیمو بورجیو در صحبت های خود به آموزش سئو و بهینه سازی در ویدئو مارکتینگ پرداخت. وی به این مهم نیز اشاره کرد که تا سال 2015 میلادی 90% مصرف اینترنت مربوط به ویدئو می باشد.

این ویدئو بصورت دوبله شده ست و اطلاعات و آمار های مفیدی را ارائه میدهد که در دیجیتال مارکتینگ بسیار با اهمیت هستند.

در این ویدئو به اهمیت ویدئو در سالهای اخیر اشاره شده است و آمار های بسیاز مفیدی به نمایش گذاشته میشود مانند اینکه طبق این آمار ها در هر دقیقه 35 ساعت ویدئو آپلود میشود در فضای اینترنت و این آمار فوق العاده است همچنین در سراسر جهان تبلیغات ویدئویی و ارسال ویدئو های تبلیغاتی برای مشتریان باعث رشد 30 درصدی خرده فروشی بصورت فیزیکی شده است و این یعنی اینکه استفاده از ویدئو های تبلیغاتی خیلی بهینه تر است حتی برای ایمیل مارکتینگ.

 

در ادامه  ویدئو هایی در مورد نحوه سئو در یوتیوب و آپارات قرار میدهیم و آموزش نحوه قرار گیری در رتبه های بالاتر در این وب سایت ها را ارائه میدهیم.

 

روش افزایش بازدید ویدئو در آپارات و یوتیوب

 

 

 

ویدئو کاملا عالی و مفید در این حوزه البته برای درک بهتر این ویدئو باید کمی به زبان عربی مسلط باشید.
کلمات کلیدی در یوتیوب چگونه ویدیوهای خود را برای موتور جستجوی YouTube بهینه کنیم؟

 

 

چگونه بازدید ویدیو های یوتیوب را افزایش دهیم؟ | ?How to get views fast easy

 

 

 

آموزش افزایش بازدید ویدئو در سایت های اشتراک گذاری ویدئو مثل یوتیوب و آپارات. در این ویدئو به اهمیت بالای عنوان ویدئو ها و توضیحات کوتاه اشاره شده است و به خوبی نکات کلیدی در مورد انتخاب عبارات کلیدی در عنوان و توضیحات قابل نمایش در صفحه نتایج سرچ گوگل بیان شده است. این ویدئو خوب را از دست ندهید.

 
 
 
 

سئو ویدیو- چگونه رتبه 1 یوتیوب شویم

 

 

 

ویدئو انگلیسی

در این ویدیو نکات جالبی در خصوص سئو ویدیو یاد خواهید گرفت. آموزش 5 نکته افزایش رتبه ویدیوهای شما در یوتیوب بررسی فاکتورهای رتبه بندی ویدیوها در یوتیوب آموزش ها و مقالات تخصصی سئو = سایت نباتک علی محمد افشار، مدیر سایت نباتک

 

آموزش ساخت کانال در یوتیوب - ساخت صفحه یا اکانت در یوتیوب

 

 

 

همانطور که اطلاع دارید، یوتیوب سرویس اشتراک گذاری ویدئوی گوگل است. به همین منظور استفاده از این سرویس به اشتراک گذاری ویدئو در بازاریابی ویدئویی بسیار مهم است. زیرا گوگل توجه بسیار زیادی به یوتیوب می کند و می توان به وسیله آن ترافیک خوبی را برای سایت ایجاد کرد.

فرآیند ایجاد کانال یوتیوب فقط چند دقیقه به طول می انجامد. برای اینکه بتوانید یک کانال سفارشی شده داشته باشید تنها کافی است که تعدادی گزینه را تنظیم کنید، عکس یا لوگو را آپلود کنید و در آخر کانال خود را به دیگر حساب های شبکه های اجتماعی خود مانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس لینک دهید.

 

آموزش بهینه سازی ویدئو در یوتیوب

 

 

 

در این ویدئو به طور کلمل ویدئو در یوتیوب را بهینه سازی می کنیم حتما این ویدئو را مشاهده کنید.
همانند عنوان، توضیحات ویدئوی شما نیز باید حاوی کلمات کلیدی باشد، برای اینکه اولین چیزی که در چشم کاربران دیده می شود عنوان و توضیحات ویدئو است و این نکته را بخاطر داشته باشید که شما در مورد ویدئوی خود توضیحاتی را می نویسید و از مسیر خارج نشوید و توضیحات را تبدیل به تبلیغات خود کنید.
نسبت به عنوان می توانید بیشتر در مورد ویدئو بگویید ولی سعی کنید زیاده روی نکنید و توضیحات طولانی نشود در اصل شما باید در مورد محتویات ویدئو توضیحات را بنویسید تا کاربر با خواندن ان احساس کند این ویدئو همان است که به دنبال ان بوده است.
توصیف ویدئو باید شامل منبعی باشد و باید به یک نام تجاری و یا صفحه ای لینک داده شود.سعی کنید اگر یک لینک یا دو لینک و یا حتی لینکهای بیشتر را در توضیحات ویدئو می اورید باید دارای ارزش باشد و مرتبط با ویدئوی مربوطه باشد.
 
 
 
 

چگونه ویدئوهای آپارات را فراخوانی کنیم + سئو ویدئو

 
 
 

در این آموزش قصد داریم پروسه قرار دادن ویدئو در نوشته های وردپرسی خودمون رو کوتاه تر کنیم تا به جای قرار دادن چندخط کد که گاهاً شاهد بهم ریختن اون توسط ادیتور وردپرس هستیم، از شورت کدی که برای همین منظور تهیه کردم استفاده کنیم.

در این ویدئو آموزشی به نحوه ی استفاده از شورت کد های آپارات در نوشته های وردپرسی خواهیم پرداخت که انجام این کار ، هم با افزونه آپارات برای وردپرس امکان پذیر است و هم بدونه افزونه! اما سایت طراحی مدرن به شما روش بدون افزونه را پیشنهاد می کند که دلیل آن را، می توانید در ویدئو آموزشی می توانید مشاهده کنید.

 

هنر سئو و بهینه سازی در ویدئو مارکتینگ - ماسیمو بورجیو

روش افزایش بازدید ویدئو در آپارات و یوتیوب - آموزش سئو