سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو ویدئو

بهترین سایت های خارجی اشتراک گذاری ویدئو کدامند؟

نتیجه تصویری برای ?Video sharing sites?‏

معرفی سایت های خارجی اشتراک گذاری ویدئو

در پست قبل سایتهای اشتراک گذاری ویدئو در ایران را معرفی کردیم و ویژگی های هر کدام را توضیح دادیم. در این مطلب به معرفی سایت هایی که برای اشتراک گذاشتن فیلم در خارج از ایران هستند میپردازیم. با ما همراه باشید.

افزایش بازدید ویدیو

برای اینکه ویدیو منتشر شده شما بازدید بیشتری داشته باشد حتما آن را در تمامی سایت های معروف اشتراک گذاری ویدیو خارجی یا ایرانی به اشتراک بگذارید. یکی از مهمترین دلیل های این کار کاربران وفاداری است که در این سایت ها وجود دارد، برای مثال برخی از کاربران تنها از سایت یوتیوب استفاده می کنند و برخی ویمو و غیره. هر سایت طرفداران خاص خود را دارد بنابراین با به اشتراک گذاری ویدئو خود در تمامی سایت ها می توانید مخاطبان مختلفی را به سایت خود جذب نماید. همچنین در پست های قبلی با عنوان های  چرا سئو ویدئو مهم است؟ | 17 نکته مهم در مورد سئو ویدئو، چگونه ویدئو را سئو کنیم؟ | آموزش سئو کردن ویدئو در 8 مرحله و آموزش سئو ویدئو بهمراه 10 ویدئو آموزشی رایگان  درمورد اهمیت ویدئو و نحوه ی بهینه سازی ویدئو ها توضیحاتی ارائه دادیم که برای اطلاعات بیشتر میتوانید از آن ها هم بازدید کنید.

نتیجه تصویری برای ?video?‏


معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی

اشتراک ویدیو امروزه یکی از روش های محبوب برای افزایش بازدید و جمع آوری مخاطب از سراسر جهان است سایت های زیادی در جهان خدمات اشتراک گذاری ویدیو ارائه می نمایند که لیست بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو فارسی را می توانید مشاهده بفرماید. در میان سایت های خارجی سایت های ایرانی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند که از معروف ترین آنها می توان به یوتیوب اشاره نمود. اما به غیر از سایت اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب سایت های دیگری هستند که خدمات عالی به کاربران خود ارائه می نمایند. ایتروز لیست معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی را در اختیار شما قرار داده تا با عضویت در این سایت ها ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید.

نتیجه تصویری برای ?youtube?‏

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان

YouTube

معروف ترین سرویس اشتراک گذاری فیلم در جهان و همچنین پس از گوگل دومین سایت پر بازدید و پر طرفدار دنیاست. خدمات اصلی این وبگاه بر اساس ویدیو طراح ریزی شده و کاربران می توانند هر ویدیو یی که می خواهند را در یوتیوب تماشا کنند.

YouTube  تقریبا با میلیون ها کاربر اینترنتی به غول اشتراک گذاری ویدئو تبدیل شده. یوتیوب تنها سرویس به اشتراک گذاری است که همه  در نظر سنجی ها از آن نام برده اند. ویدئو هایی که بر روی این سرویس اپلود می کنید در صورتی که از اکانت Basic استفاده می کنید باید کوچکتر از2 گیگابایت و کمتر از 10 دقیقه  باشند. YouTube هیچ محدودیتی برای تعداد ویدئو ها قائل نشده است در صورتی که 2گیگابایت و 10 دقیقه کمتر باشند. وقتی که ویدئو ی خود را آپلود کردید دیگر نمی توانید آن را ویرایش کنید ولی می توانید اطلاعات آنها را عوض کنید.YouTube به شما اجازه ی تغیر پلیر را به صورت رایگان می دهد.

کاربران در YouTube به خدماتی چون: بارگذاری، مشاهده و اشتراک گذاری ویدئو دسترسی دارند و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و HTML5 انواع ویدئوها مانند کلیپ های فیلم، کلیپ های تلویزیون و کلیپ های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش می دهد.

 

 

معرفی ابزارهای آفزایش بازدید در یوتیوب

 

همچنین این سرویس قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می توان در پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، وی، و ایکس باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخه? تلفن همراه این وب گاه به صورت یک نرم افزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.

پر بازدید ترین ویدیوی یوتیوب تا کنون «چارلی انگشت منو گاز گرفت» است. این ویدئو در سال 2011 منتشر شد. و تا کنون بیش از 375 میلیون بار بازدید شده است. بیشتر ویدئو های موجود در یوتیوب توسط کاربران عادی اشتراک گذاری می شوند اما شرکتها هم گاهی اقدام به انتشار ویدئو می کنند.

این شرکت سر انجام توسط گوگل در سال 2006 خریداری شد. و الان یکی از زیر شاخه های اصلی گوگل محسوب می شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که در بهینه سازی ویدئو ی سایت شما تاثیر گذار است انتشار ویدئوی مناسب است.

نتیجه تصویری برای سایت ویمیو

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان

Vimeo 

ویمئو یک سرویس به اشتراک گذاری ویدئو با تاکید زیاد برروی ایجاد خلاقیت و ایجاد ارتباط است، شما نمی توانید ویدئو های تبلیغاتی بر روی این سرویس بگذارید همچنین همه ی ویدئو ها باید نسخه ی اصلی باشند. اکانت های Vimeo  به دو صورت هستند. اکانت Basic  که رایگان است و 500 مگابایت محدودیت در هفته دارد. که هفته ای یک ویدئو HD هم می توانید آپلود کنید. شما 3 آلبوم یک گروه و یک شبکه می توانید داشته باشید.در اکانت Basic  شما می توانید برای  ویدئو های خود محدودیت دسترسی بگذارید. با اپگرید کردن به اکانت Plus  شما می توانید ظرفیت خود را به 5 گیگابایت افزایش دهید همچنین محدودیت ویدئو های HD هم برداشته می شود همچنین به صورت نامحدود می توانید آلبوم و گروه و شبکه بسازید. اکانت های Plus  به شما امکان کنترل برای محدودیت دسترسی و همچنین انتخاب پلیر را می دهد. کاربران حرفه ای Vimeo در گذشته قابلیت آپلود ویدیوهایی با کیفیت 4K را داشته اند اما پلیر Vimeo امکان پخش آن را نداشت و تنها کاربران مجاز به دانلود آن ها بودند. به گفته این کمپانی البته از خیلی قبل تر توانایی استریم ویدیوهای 4K را داشته است اما با توجه به عدم پشتیبانی بسیاری از تلوزیون و مانیتور‌ها از این کیفیت، تصمیم خود را به عقب انداخته است.

این کمپانی خود را به عنوان بزرگترین عرضه بر تقاضای پلتفرم‌های روز دنیا تلقی می‌کند و به دنبال تطبیق خود با محصولات مدرنی نظیر تلوزیون اپل (Apple TV) و اپلیکیشن‌های iOS است.این در حالیست که برنامه ی ویرایش موبایل Vimeo یعنی Cameo برای پشتیبانی کردن از کیفیت 4K در آیفون های 6S و 6S Plus بروزرسانی شده و قابل دسترس می‌باشد.

 

نتیجه تصویری برای ?Viddler?‏

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان

Viddler 

اگر از داشتن محدودیت زمانی خسته شده اید می توانید از Viddler  استفاده کنید چون تا زمانی که ویدئو ی  شما زیر 500 مگابایت باشد می توانید آن را هر چقدر که دوست دارید طولانی کنید. در کنار این 500 مگابایت شما محدودیت 2 گیگابایتی در ماه  هم دارید. اگر به جای اکانت شخصی Personal یک اکانت مشارکتی Partnership داشته باشید ممکن است تبلیغات هم همراه ویدئو ی شما باشد ولی در عوض محدودیتی برای ظرفیت ندارید. هردوی اکانت های Personal و partnership  رایگانند.

نتیجه تصویری برای ?Dailymotion?‏

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان

Dailymotion

 

Dailymotion به شما اجازه ی انتخاب یکی از دو نوع اکانت را می دهد. اکانت Basic  به شما اجازه ی آپلود ویدئو تا 1 گیگابایت را می دهد.اگر شما ویدئو های غیر کپی را می خواهید اپلود کنید می توانید از اکانت Motionmaker  استفاده کنید. این نوع اکانت ها به منظور توزیع ویدئو های Creative commons  هستند و به شما اجازه ی اپلود ویدئو های HD  را می دهند . Motionmaker  ها در صفحه های اول نتایج جستجو بیشتر وجود دارند.

Dailymotion جذب کاربران از سراسر جهان--این یکی از ترین محبوب متنوع و وب سایت های اشتراک ویدئو در وب است. بسیاری از فیلم ها در Dailymotion تمایل به حرفه ای تر در طبیعت. آنها newscasts تبلیغات و فیلم های کوتاه است. این سایت به اشتراک گذاری ویدئو caters به مخاطبان ارائه می دهد بسیاری از مخاطبان و ویژگی های مربوط. شما می توانید فیلم را با کادر جستجو جستجو یا فهرست مطالب بسیاری از فیلم های مورد علاقه خود را پیدا کردن. و همه از فیلم پیش نمایش تصویر.

نتیجه تصویری برای ?The most popular video sharing sites?‏

سخن آخر

این اطلاعات تخصصی در سرویس های اشتراک گذاری مختلف معمولا در قسمت Help پیدا می شوند، و به صورت واضحی بیان نشده اند. و همچنین این مطالب نتیجه ی تحقیق و بررسی چندین سایت بوده است و به طور جامع در اختیارتان هست. امیدوارم از خواندن این مطلب استفاده کرده باشید.

 

لینک های مفید:

 بهترین سایت های اشتراک ویدئو در ایران کدامند؟   

چرا سئو ویدئو مهم است؟ | 17 نکته مهم در مورد سئو ویدئو

چگونه ویدئو را سئو کنیم؟ | آموزش سئو کردن ویدئو در 8 مرحله

آموزش سئو ویدئو بهمراه 10 ویدئو آموزشی رایگان